Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pejot83 | użytkownik

imię i nazwisko adresslubice zarejestrowany13.10.2010 @13:50:11 ostatnio na stronie23.08.2014 @07:06:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty84 komentarze833 posty na forum1

komputer / sprzęt
canon eos 500d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tehacjuszz    08.02.2012 @18:42:45
nom bo to hdr jest :P
~tehacjuszz    19.12.2011 @12:18:19
podobna była w pianofactory
~tehacjuszz    16.12.2011 @20:26:42
2655632
~tehacjuszz    16.12.2011 @20:26:41
2655632
~Sadystka88    29.09.2011 @11:18:46
dziękuję ale Twoja lepsza
~Sadystka88    29.09.2011 @11:18:32
"~pejot83 rewelacja dobreeeeeeeeeeee" a czy dobre to nie wiem , nie próbowałam :P
~Sadystka88    29.09.2011 @11:17:44
tak myślałam
~Sadystka88    29.09.2011 @11:03:15
Zajebista galeria ;D
~tandetaa    22.09.2011 @17:45:27
wolfgang ist im gelbe gumowce, ale jeszcze bym go chetnie spotkal po pracy cwaniaczka w dupe jebanego...
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~dobryziom    19.05.2011 @20:13:26
_______
rybka na prosto niezle++++++

rybanasssaniu
~Murderdoll17    19.05.2011 @15:59:19
Polecam, ja na pewno muszę tam wrócić dzięki!
_______
"Victims, aren't we all ?"
~Murderdoll17    16.05.2011 @14:58:38
dzięki man :D
_______
"Victims, aren't we all ?"
~dobryziom    08.04.2011 @08:19:49
NOO>POWIESILEM JA TAK NUDZILO SIE
~sniezynkaa    25.03.2011 @17:49:52
cała przyjemność po mojej stronie
_______
każdy koniec jest początkiem czegoś nowego...

http://www.pajacyk.pl
~sniezynkaa    25.03.2011 @17:30:55
kozackie jest to co robisz
lubię tu wpadać
_______
każdy koniec jest początkiem czegoś nowego...

http://www.pajacyk.pl
~Eivisa    24.03.2011 @13:10:38
dziękuję za opinię
świetne prace :D
~dobryziom    23.03.2011 @16:14:55
no to lips w chooj -faktycznie
~Murderdoll17    14.03.2011 @14:29:28
thx
_______
"Victims, aren't we all ?"
~dobryziom    08.03.2011 @15:46:06
NO OK ALE TI I TAK BEDE MUSIAL CI PRZESLAC TAKI MALY PLANUNGEEEN BO CIEZKO TO WYTLUMACZYC BEDZIEE
~dobryziom    08.03.2011 @15:16:23
odezwe sie jakos jutroo -postaram sie musze pierrw cos przygotowac to pogadamy
~sniezynkaa    07.03.2011 @15:57:50
będę stałym bywalcem, urzekłeś mnie:P:P:P
_______
każdy koniec jest początkiem czegoś nowego...

http://www.pajacyk.pl
~sniezynkaa    07.03.2011 @11:28:18
galeria hmmm niezwykła... haha poobserwuję
_______
każdy koniec jest początkiem czegoś nowego...

http://www.pajacyk.pl
~dobryziom    15.02.2011 @12:47:45
OK TO ZAJEBIHOOO MOZE UDA SIE ZROBIC Z TEGO FOTOKSIAZKE-ZOBACZYMY JAK BEDZIE
~dobryziom    15.02.2011 @12:46:41
GLOSUJESZ TU OD 5 DO 1PKT.-5PKT. DLA NAJLEPSZEGO ZDJECIA >http://www.digart.pl/grupy/10436/grupa/forum/temat/274369/UNS_CUP_STYCZEN_2011.html
ALE GLOSUJEMY TYLKO NA ZDJECIA Z STYCZEN 2011-CZYLI WCHODZISZ TU : http://www.digart.pl/grupy/10436/___________________URBEX_NIE_SPI__________________/digarty.html?s=d&k=m TU SA FOTY Z GRUPY -TYLKO ZOBACZ DOBRZE NA DATE-MAJA BYC Z STYCZNIA 2011!!!!
ZARAZ BEDZIEMY ROBIC Z LUTEGO PRZECIEZ WYSLALEM WIADOMOSC JAK GLOSUJEMYMY
~dobryziom    15.02.2011 @12:42:26
JUZ CHWILKA
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt